پرچمدار هواوی رهبر دنیای عکاسی می گردد!

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، زومیت نوشت: هواوی برای اولین بار از حسگر تصویر یک اینچی در پرچمدار خود استفاده خواهد نمود که از لحاظ فنی حرف های زیادی برای گفتن دارد.

پرچمدار هواوی رهبر دنیای عکاسی می گردد!

سونی در حال حاضر بزرگترین حسگر دوربین به کاررفته در گوشی ها را ساخته است که نمونه آن را می توان در اوپو فایند X6 Pro دید. میزان این حسگر یک اینچ است که جدا از گرفتن عکس ها و ویدئوهای با کیفیت، برآمدگی ماژول دوربین را افزایش می دهد.

یک افشاگر در ایکس گفته است که هواوی از حسگر یک اینچی IMX989 در پرچمدار آینده اش موسوم به هواوی P70، استفاده خواهد نمود. اگر این اتفاق بیفتد، می تواند گام مهمی در بهبود قابلیت های تصویربرداری هواوی باشد. هواوی تا به امروز هرگز حسگر یک اینچی را در گوشی هایش استفاده نکرده است.

OmniVision OV50H دومین حسگری است که هواوی احتمالاً در گوشی P70 از آن استفاده خواهد نمود. این حسگر دارای وضوح 50 مگاپیکسل و میزان 1/1.3 اینچ است. OV50H دارای پیکسل هایی به ابعاد 1.2 میکرومتر، در مقایسه با میزان 1.6 میکرومتر حسگر IMX989 سونی است.

حسگر تصویر OmniVision OV50H از وضوح کامل در نرخ 30 فریم برثانیه، حالت 12.5 مگاپیکسلی در 120 فریم برثانیه و HDR در 60 فریم برثانیه پشتیبانی می نماید.

OV50H با پشتیبانی از HDR و DCG HDR، گستره داینامیکی زیادی را در هنگام فعال شدن هر دو حالت به نمایش می گذارد. OV50H حتی بدون درنظر گرفتن میزان یک اینچی اش، فزونی های زیادی درمقایسه با رقبایش دارد.

انتظار می رود که سری Huawei P70 در نیمه اول سال 2024 عرضه گردد. هنوز صحبتی در خصوص قیمت گوشیپرچمدار چینی مطرح نشده و تعیین نیست قیمت دوربین پیشرفته احتمالی چقدر بر قیمت گوشی هواویP70 تأثیر خواهد گذاشت.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 آذر 1402 بروزرسانی: 18 آذر 1402 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1598

به "پرچمدار هواوی رهبر دنیای عکاسی می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچمدار هواوی رهبر دنیای عکاسی می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید